RESTAURANT & SKY BAR
Ons restaurant is geopend vanaf 1 juni, in overeenstemming met de overheidsvoorschriften. Voorlopig betekent dit dat we maximaal 30 gasten kunnen ontvangen. Reserveren is verplicht. Alle door het RIVM aanbevolen veiligheidsmaatregelen worden doorgevoerd in het restaurant. Dit zijn de huisregels.

Voer voor uw bezoek de gezondheidscontrole hier uit. Alleen als uw antwoord ‘nee’ is op alle vragen is een bezoek aan het restaurant toegestaan. Let op: we hebben voorlopig een beperkt menu, ook met beperkte mogelijkheden voor allergieën (vegetarisch is mogelijk). We vragen u om alleen met PIN of credit card te betalen. We zijn blij om te kunnen heropenen en danken u voor uw voortdurende steun!

HOTEL APPARTEMENTEN
Onze hotelappartementen blijven open en wij heten u van harte welkom. Reserveer nu! Nu het moeilijk is om te reizen, kunt u zichzelf trakteren op een ontspannend weekend of nacht in een van onze appartementen of studio’s op de bovenste verdiepingen van de Haagse Toren.

Al bijna 10 jaar werken we bij The Penthouse samen met de allerbeste operators in de branche om onze gasten een ongeëvenaarde service te bieden. In het licht van de veranderende situatie met betrekking tot de uitbraak van het coronavirus en de wereldwijde impact ervan op reisdiensten, willen we graag informatie met u delen over onze service en de voorzorgsmaatregelen die we hebben genomen om onze gasten en personeel te beschermen.

Sinds de eerste uitbraak van het coronavirus eind 2019 hebben we alle nationale en internationale ontwikkelingen nauwlettend gevolgd om ervoor te zorgen dat de beste praktijken worden nageleefd in het belang van onze gasten, medewerkers en partners. We erkennen de ernst van de uitbraak van het coronavirus en hebben met meerdere maatregelen gereageerd, in overeenstemming met aanbevelingen van de overheid en de wereldgezondheidsorganisatie, om de dreiging die het virus vormt voor ons personeel en onze service te beperken. Om ervoor te zorgen dat onze werknemers in onze kantoren worden beschermd, hebben we:

  • Aanvullende, herziene reinigingsroutines om high-touch punten extra te desinfecteren en voer regelmatig een grondige schoonmaak van onze kantoren uit
  • Thuis werken geïmplementeerd voor ons personeel zoals geadviseerd door de overheid
  • Alle kwetsbare / risico werknemers geïdentificeerd en hen gevraagd om thuis te werken
  • Een zelfisolatie beleid ingeroepen voor alle personeelsleden die symptomen vertonen
  • Het persoonlijk contact tijdens het inchecken tot een minimum beperkt: laat ons alstublieft weten hoe laat u aankomt en wij zullen u de sleutels overhandigen.
  • De installatie van een automatisch systeem geïmplementeerd, met toegang via uw mobiele telefoon en daarom volledige self-check-in (binnenkort beschikbaar)
  • Self Check-Out geïmplementeerd: laat uw sleutels in onze kluis op de begane grond achter.Het is onze plicht jegens onze gasten en partners om open te blijven – en dat is precies wat we doen. We volgen de richtlijnen van de overheid om onze veiligheid te optimaliseren en ervoor te zorgen dat onze gasten en partners volledig worden ondersteund door onze interne teams. Simpel gezegd, we gaan nergens heen.Er zijn aanvullende beperkingen in onze kantoren om de blootstelling aan virussen te minimaliseren; inclusief een embargo op externe kantoorbezoeken en een uitstel van ons evenementenschema tot nader order. Face to face contact met u, onze gewaardeerde gasten zal daarom voor een tijd beperkt zijn.

    Ons team staat echter, zoals altijd, te popelen om onze service te verbeteren en te optimaliseren. We vragen u om tijdens deze testperiode zoveel mogelijk contact te houden: samen kunnen we de beste accommodatie en service blijven bieden, aan onze gasten. Neem dan contact met ons op via receptie@thepenthouse.nl

    We zien dat er ondanks (en in sommige gevallen vanwege) de huidige situatie nog steeds gasten behoefte hebben aan huisvesting. We zijn hier om hen te helpen en we zullen de komende maanden boekingen accepteren voor al onze 20 appartementen. Met veel klanten die vastzitten in drukke hotels, ver weg van huis of zich voorbereiden om zichzelf te isoleren op onbekende plaatsen, is de privacy en het comfort van uw eigen, zelfstandige accommodatie zeer gewild.

    Evenzo zoeken klanten de meest flexibele opties bij het maken van nieuwe boekingen en daarom bieden we meer gratis annuleringsopties dan ooit tevoren.We zullen al onze gasten blijven ondersteunen, begeleiden en adviseren en we geloven dat we door samen te werken deze uitdagingen ook samen zullen overwinnen.